Piet Verbiesen

Op 3 januari 2009 is Piet Verbiesen na een kort ziekbed toch nog onverwacht snel overleden.

Piet was sinds 1945 lid van fanfare" Vriendenkring". In 2001 werd Piet benoemd tot verenigingsman van het jaar. Tijdens zijn 60 -jarig jubileum is hij benoemd tot erelid van onze vereniging.

Het was voor Piet niet gemakkelijk te aanvaarden dat hij de laatste jaren (vanwege gezondheidsproblemen) niet meer actief deel kon nemen aan de repetities. Wel was hij nog tot het laatst toe zeer betrokken bij onze vereniging en kwam hij trouw tijdens de pauzes even een borreltje drinken.

Piet we zijn je dankbaar voor je inzet en aanwezigheid  in al die vele jaren dat fanfare Vriendenkring op jou kon rekenen.

Heel veel sterkte voor iedereen en in het bijzonder voor zijn familie met dit grote verlies.